Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» Deploratus - En verden der aldrig bliver den samme
Hvilken form for side er Complaries? EmptyTors Jan 30, 2014 11:34 am af Gæst

» Attention, Heroes
Hvilken form for side er Complaries? EmptyTors Jun 27, 2013 12:20 pm af Gæst

» Dartmouth College
Hvilken form for side er Complaries? EmptyTirs Jun 25, 2013 9:15 am af Gæst

» Hej Complaries!!
Hvilken form for side er Complaries? EmptyOns Jun 05, 2013 2:45 pm af Eli

» Clocks mechanism - London 2013
Hvilken form for side er Complaries? EmptyLør Maj 25, 2013 2:33 pm af Gæst

» Just run beforer it will kill you! ~Åben~
Hvilken form for side er Complaries? EmptySøn Maj 19, 2013 11:27 am af Daniella

» Siden skydes igang! ~Nyhed~
Hvilken form for side er Complaries? EmptySøn Maj 19, 2013 9:48 am af Elena

» Secret are just secrets.. Remember that. ~Alec~
Hvilken form for side er Complaries? EmptyFre Maj 17, 2013 1:05 pm af Elena

» The Flamers.
Hvilken form for side er Complaries? EmptyLør Apr 20, 2013 6:05 pm af Elena

Mest aktive brugere
Elena
Hvilken form for side er Complaries? I_vote_lcapHvilken form for side er Complaries? I_voting_barHvilken form for side er Complaries? I_vote_rcap 
Daniella
Hvilken form for side er Complaries? I_vote_lcapHvilken form for side er Complaries? I_voting_barHvilken form for side er Complaries? I_vote_rcap 
Eli
Hvilken form for side er Complaries? I_vote_lcapHvilken form for side er Complaries? I_voting_barHvilken form for side er Complaries? I_vote_rcap 
Alec
Hvilken form for side er Complaries? I_vote_lcapHvilken form for side er Complaries? I_voting_barHvilken form for side er Complaries? I_vote_rcap 
Alex
Hvilken form for side er Complaries? I_vote_lcapHvilken form for side er Complaries? I_voting_barHvilken form for side er Complaries? I_vote_rcap 


Hvilken form for side er Complaries?

Go down

Hvilken form for side er Complaries? Empty Hvilken form for side er Complaries?

Indlæg af Elena Ons Apr 10, 2013 2:09 pm

Complaries er en rollespils side, hvor du styre et væsen. Du har din helt egen karakter, som du bestemmer over og kan styre som du vil. Dog skal du holde dig til reglerne! Væsnerne som står i racebeskrivelserne, har nogle bestemte tilholdssteder. Men er velkommende til at betrædde andre toritorier rundt omkring i Complaries, du bedes dog læse racebeskrivelsesrne godt igennem for at forholde dig 'relistisk'. For selvom at dette er en fantasy side, så er der stadigvæk visse ting som ikke kan lade sig gøre. Når man har fået lavet sin person færdig og fået tilegnet sig en fortid/historie til sin karakter og andre personlige oplysninger om sin karakter, Så kan du kontakte de andre medlemmer og spørge, om de vil emne, altså skrive en historie sammen med dig. Du kan også lave en emnesøgning, og sende ind. Så kan folk svarer om de ønsker at emne med dig.

Hvis du dog har et spørgsmål, så kontakt Elena.

Jeg opfordre dig til at læse reglerne godt igennem, for at spillet bliver bedst.
Du kan altid skrive spørgsmål, så alle kan svarer og se dem. Det ville hjælpe andre på siden, som måske står i det samme problem som dig. Ellers kontakt en adim!

Jeg håber at siden har fanget din opmærksomhed! Jeg opfordre dig til at prøve den af, det er nemlig sjovt at trædde ind i en anden verden, og lærer nogle nye personer at kende. Jeg håber på siden bliver et hit, og at alle medlemmerne får en god tid herinde!

Admin - Elena Katsas Cullen.


Elena
Elena
Admin
Admin

Antal indlæg : 41
Join date : 09/04/13
Age : 27
Bosted : De vest østlige ildstammer, få meter fra henes forretning.

https://complaries.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum